Monday, March 10, 2008

ميلودي تي في تهددني

حد شاف منكم ميلودي تي في اليومين اللي فاتوا

انا شوفتها امبارح بالصدفة بينما كنت اقلب في القنوات و لقيت واحد بيتكلم و كانه في نشرة اخبار

فقولت ايه ده ميلودي بتذيع نشرة اخبار

و قال محذرا انه متابعة ميلودي افلام قد تؤدي الى توتر العلاقات الزوجية

مفهمتش

راحوا قطعوا وجابوا واحد في منتهى الاغراء يعني مش عارف جابوها من فين و وواقفة بتغري جوزها

هنا حقيقة انه كده انا مش حصدقك يا ميلودي يعني بامانة مفيش راجل في العصر ده يقف امام طوفانها يعني لو كنا عايزين نعلن و نروج لنفسنا لازم نعتمد على المصداقية

مش عايز اقولكم و لا اوصف لكم في اللبس و ايه اللي فوق و ايه اللي تحت حاجة بتنجان خالص

و قبل ما احول (بصراحة انا كنت مسلوب الارادة و لقيت نفسي متبنج)

لقيتها قفزت على حجر جوزها و مش عايز اقولكم ايه اللي حصل اصل ال 30 سم في ال 30 سم المتبقية من حيائي الذي لم يحطم تمنعني من قول ما حصل

و جوزها لسه متابع ميلودي افلام

انا بس عايز اعرف هما بيجيبوا البنات دي من فين (واحد قاللي في محل في اول منزل كوبري امبابة)

و ثانيا يا ميلودي بلاش فشر مفيش راجل حيقعد كده يتفرج عليكي جمب جبل الاغراء و الفتنة ده

 

No comments: